عضو هیات علمی گروه جامعه‌شناسی دانشگاه فردوسی مشهد گفت: زندگی شهری پیچیدگی‌های خاص خودش را دارد؛ مثلاً امکان دارد شما در حال رفتن به محل کار خود باشید و ببینید کسی به فرد دیگری حمله می‌کند، با دخالت شما برای شما نیز پرونده‌ای تشکیل می‌شود و این پرونده امکان دارد شما و خانواده‌تان را تا سال‌های سال درگیر کند. به دلیل اینکه دو طرف دعوی ممکن است به شما بگویند چه کار داشتی که دخالت کردی. ممکن است که خود شما زخمی شوید، چون که مهارت خاصی ندارید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مبارزه استقلال‌طلبانه بسیاری از کشورهای آفریقایی نتیجه‌بخش بوده و منجر به خروج عوامل سلطه شده، اما روند استعمارزدایی روندی بی‌دردسر نخواهد بود.
امام جمعه موقت اصفهان در واکنش به بی‌حجابی‌ها گفت: مردم نگران رفتار‌های زننده غیراسلامی هستند. مسئولان باید برای مقابله با این رفتار‌ها صراحت داشته باشند چرا که بی‌توجهی به این رفتار‌ها مصداق حمایت از دشمن است.
دشمن در حال جا انداختن این تلقی است که حجاب یک امر شخصی است. اگر این تلقی فراگیر شود مردم تصور می‌کنند با آزادی آن‌ها مقابله می‌شود.
جریان فساد با تمام قوا به پیکره حاکمیت و مردم حمله می‌کند و این نشان می‌دهد در مسیر فسادزدایی قرار گرفتیم، اما قطعا فاصله زیادی با انتظار جامعه در رفع فساد داریم. در حال حاضر بیش از ۵۰ درصد تسهیلات کلان کشور، تسهیلات بالای ۱۰۰ میلیارد است که در مسیر غلط قرار گرفته و جریان‌های فساد و قدرت نیز در مقابل شفافیت مقاومت می‌کنند، لذا به نظر من باید این مسیر را ادامه دهیم و تا انتها پیش برویم و در برخی از بخش‌ها که هنوز شروع نکردیم، ورود کنیم.
آب نوشیدن هنگام خوردن غذا می‌تواند باعث اضافه وزن شما بشود. وقتی معده شما غذا را به خوبی هضم نکند آن‌ها را به چربی تبدیل می‌کند. اینکار باعث افزایش انسولین در بدن می‌شود و این احتمال ذخیره چربی را بیشتر می‌کند.
عبدی نوشت: وضعیت تورم، سرمایه‌گذاری، نابرابری و خط فقر و اشتغال ناامیدکننده است. به علاوه و مهم‌تر اینکه به عللی شاید سال آینده از همین رشد ۳ درصدی هم خبری نباشد و برخی پیش‌بینی‌های مراکز معتبر، این رشد را خیلی کمتر، حتی نزدیک به صفر ارزیابی می‌کنند. از این رو انتظار می‌رود که دولت محترم هم‌زمان دو اقدام را در دستور کار خود قرار دهد. اول و مهم‌تر از هر گام دیگری حل مساله سیاست خارجی و برجام است. بدون این گام هیچ اتفاق چشمگیری رخ نخواهد داد.
ریاست شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به زلزله‌ای که در کشور‌های ترکیه، سوریه و لبنان رخ داده است و آنچه که باید در کشور در مقابله با زلزله انجام شود، گفت: این موضوع یک حرکت جمعی و عمومی را می‌طلبد. در کشورمان روستا‌هایی که زلزله به وقوع پیوسته پس از بازسازی که توسط بنیاد مسکن و یا توسط خود مردم براساس یک طرح مقاوم سازی صحیح انجام شده قطعا در زلزله‌های بعدی خرابی‌های آن‌ها بسیار کمتر خواهد بود چرا که بازسازی و نوسازی صحیح انجام شده بود.
از تزریق واکسن گرفته تا افراط گرایی خشونت آمیز باور‌های توطئه با بی اعتمادی به نهاد‌های اصلی یا شخصیت‌های قدرتمند مرتبط هستند.
ماجرای مصون بودن خدنگ‌ها مقابل نیش مار را از قدیم می‌دانستند و در برخی نقاط جهان معرکه‌گیران نبرد مار و خدنگ را ترتیب می‌دادند تا مردم را به تماشا بکشانند.
صالح آبادی گفت: از این تورم راضی نیستیم و باید کاهش پیدا کند. تورم سه عامل داشته است؛ نقدینگی، عوامل عرضه و عوامل انتظاراتی، که همه این عوامل نقش دارند. هرچند نصف این تورم به اصلاحات مربوط به افزایش ۵۷ درصدی حقوق ها، یارانه‌های جدید و تغییر تعرفه گمرکی بوده است.
صالح آبادی گفت: از این تورم راضی نیستیم و باید کاهش پیدا کند. تورم سه عامل داشته است؛ نقدینگی، عوامل عرضه و عوامل انتظاراتی، که همه این عوامل نقش دارند. هرچند نصف این تورم به اصلاحات مربوط به افزایش ۵۷ درصدی حقوق ها، یارانه‌های جدید و تغییر تعرفه گمرکی بوده است.
ملی‌پوش برزیلی باشگاه رئال مادرید از مردم کشورش بابت پنالتی حساسی که مقابل کرواسی از دست داد، عذرخواهی کرد.
مرکز افکارسنجی ایسپا در آخرین نظرسنجی خود درخصوص جام‌جهانی نسبت به احساس مردم ایران درخصوص شکست و پیروزی تیم‌ملی مقابل انگلیس، ولز و آمریکا پرداخته است. طبق این آمار حدود ۷۸ درصد از کل پاسخ‌دهندگان، از شکست آمریکا خوشحال می‌شدند و حدود ۲۲ درصد نسبت به پیروزی آمریکا مقابل تیم‌ملی ایران یا خوشحال شدند یا بی‌تفاوت بودند.
کامران ندری اقتصاددان با تاکید بر اینکه در حال حاضر جامعه به یک وضعیت دو قطبی دچار شده است، است ادامه داد: به نوعی یک اقلیت ثروتمند در مقابل در برابر اکثریت فقیر جامعه قرار گرفته‌اند و این شکاف طبقاتی که روز به روز افزایش پیدا می‌کند، باعث می‌شود جامعه و اقشار مختلف نسبت به ناکارآمدی دولت انتقاد داشته باشند و اعتراضات علنی شود و ابراز ناراحتی به اوج خود برسد، زمانی در اقتصاد چنین اتفاقی رخ می‌دهد که در بلندمدت تورم داشته باشیم و این شکاف طبقاتی روز به روز عمیق‌تر شود که نتیجه آن نیز اعتراضات علنی است که امروز در کف جامعه شاهد آن هستیم، بنابراین به اعتقاد بنده به نظر می‌رسد محرک اصلی چنین وضعیتی نیز عامل اقتصاد باشد، زیرا در این شرایط مردم از احساس تبعیض و بی‌عدالتی که در جامعه وجود دارد به ستوه آمده‌اند و می‌خواهند به هر نحوی که شده اعتراض خود را در این زمینه بیان کنند.
قاتل ۳۰ ساله گفت: همه چیز به خاطر یک نگاه رخ داد من و دوستم جلیل سوار بر موتورسیکلت مقابل میوه فروشی ایستادیم، جوان میوه فروش در حالی که کنار همسر و دختر دو ساله اش مشغول کار بود رو به من کرد و گفت: «چیه! چرا این طوری نگاه می‌کنی؟ به او گفتم برو پی کارت! در حال مشاجره لفظی بودیم که برادر جوان میوه فروش به همراه دوستش از راه رسید و با میله آهنی به موتورسیکلتم کوبید من هم چاقو را بیرون کشیدم و قفسه سینه مرد میوه فروش را شکافتم...
مقابله با تهدید رسانه‌ای باید ناظر بر داخل باشد؛ اگر دشمن می‌تواند با مردم حرف بزند؛ ما چرا نتوانیم؟ پاسخ ایران اینترنشنال، تهدید ریاض نیست. سعودی باید تنش از بابت ایران بلزرد، اما به سبب جنایت‌های بی‌شمارش در پهنه غرب آسیا.
عباس عبدی نوشت: اولین پرسش این است که چرا آقای دایی باید وارد این ماجرا شود؟ پرسش متقابل این است که چرا نباید وارد شود؟ مگر مراجع اطلاع‌رسانی مستقل در کشور وجود دارند که همه مردم از جمله شخصیت‌های مشهور، به جای ورود در موضوع اطلاع‌رسانی، به کار خود مشغول باشند؟ پاسخ منفی است.
چرا قهرمانی به عظمت حسن یزدانی که تمام دنیا علاقه‌مند به دیدن کشتی‌های هنرمندانه‌اش هستند و بدون شک اکثریت ایرانیان هم مشتاق دیدن مسابقات او هستند و کشتی‌های او را تماشا می‌کنند و لذت می‌برند و بیش از یک دهه است که با پیروزی‌های مکرر او شاد می‌شوند، اکنون نه‌تن‌ها باید تلخ‌ترین شکست اخیرش را در مقابل تیلور تحمل کند بلکه باید نگران افکار مردم هم باشد و احساس شرمندگی کند؟
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: نباید دولت حقوق کارمندان را بین سال اضافه کند، چرا که منابع تامین آن مشخص نیست و بار مالی دارد.
چند روز قبل زوج جوانی با مراجعه به دادگاه خانواده خواهان رسیدگی به پرونده خود شدند وقتی آن‌ها وارد شعبه شده و مقابل قاضی نشستند مرد جوان گفت: آقای قاضی این خانم همسر من است. ما الان تقریباً ۳ ماه است ازدواج کرده‌ایم و با هم در یک خانه زندگی می‌کنیم، اما همسرم با مادر و خواهر من نمی‌سازد؛ مدام با هم بحث می‌کنند و سر موضوعات کوچک مثل رنگ لباس، چیدمان مبل و مسائل بی‌ارزش با هم درگیر می‌شوند. جناب قاضی از نظر من هر دو آن‌ها یعنی هم مادرم هم همسرم مقصر هستند، البته همسرم بیشتر مقصر است، چرا که جواب مادر من را با لحن تند می‌دهد.
عضو شورای عالی جامعه مدرسین، با بیان اینکه اگر روحانیت صحنه را رها کند افرادی خواهند آمد که نه به دین و نه دنیای مردم رحم نمی‌کنند گفت: این افراد همان ادامه دهندگان اردوگاه مقابل سیدالشهدا هستند و فقط نام آنان عوض شده چرا که کربلا همواره در تاریخ تکرار می‌شود.
زیباکلام گفت: روحانی سعی کرد در یک سال گذشته مورد غضب طیف تندرو و اصول‌گرایان قرار نگیرد، اما به دلیل اینکه دولت رئیسی نتوانست به وعده‌هایی که در مورد بهبود معیشت مردم داده بود عمل کند، به طوریکه تورم نه تنها کنترل نشد، بلکه شاهد بودیم با حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی قیمت‌ها در بازار کالا‌های اساسی و مایحتاج ضروری مردم با افزایش چندین برابری روبرو شد، در حوزه سیاسی خارجی نیز برجام هنوز بعد از یک سال در برزخ قرار دارد و هر روزی که می‌گذرد امید به احیای آن کم‌رنگ‌تر می‌شود، بنابراین در چنین شرایطی روحانی با انتقاداتی که از دولت رئیسی مطرح کرده، به نوعی در مقابل پاسخگویی بر آمده و اتهاماتی که یک سال گذشته به او و دولتش زده شده را جواب داده است.
رئیس پیشین سازمان انرژی اتمی گفت: متاسفانه همین امروز نیز دقیق گفته نمی‌شود مذاکره در خصوص چیست؟ اگر مذاکرات در خصوص رفع تحریم است واضح به مردم بگویید که این موضوع را مطرح کردیم و طرف مقابل چه جوابی داده است؟ مردم باید بدانند که طرف‌های مقابل بی منطق هستند.
اگر حجاب دارای استانداردی از دید آقایان است، چرا مدام پررنگ و کمرنگ می شود؟ به نحوی که در بعضی جاها نادیده گرفته می شود و یا در برخی مواقع برخورد با آن پررنگ می شود؟ تقریبا همه مردم شاهدند که در ایام انتخابات، مقابله با بدحجابی تعلیق می شود و حتی حضور زنان با حجاب متفاوت در ستادهای کاندیداها، پررنگ تر از همیشه مشاهده می شود. به ویژه کاندیداهای اصولگرا برای اینکه به تعبیر خودشان آرای اقشار خاکستری و یا مردمی که گرایش کمتری به آنها دارند را جمع کنند، برای جذب کم حجابان در ستادهای خود مسابقه می گذارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ